Regulamin reklamacyjny
Klient może wykorzystać okres do zastosowania prawa wypływającego z odpowiedzialności za wady sprzedanych produktów, wynoszący 24 miesiące od otrzymania towaru.
Jak postępować w przypadku reklamacji
- Reklamację składa osoba zamawiająca towar. W przesłanej reklamacji podaj swój numer telefonu lub adres e-mail w celu szybkiego kontaktu w razie ewentualnych niejasności.
- Aby złożyć reklamację, najlepiej skorzystaj z formularza on-line, który jest dostępny po zalogowaniu się na swoje konto w szczególe każdego zamówienia (zakładka „Moje zamówienia“). Formularz pojawi się po wyborze Reklamacja. Formularz posiada już wszystkie potrzebne informacje z zamówienia. Po wybraniu tej opcji natychmiast wyślemy do Ciebie potwierdzenie zgłoszenia reklamacji.
- Jeżeli nie chcesz zalogować się, możesz pobrać ten formularz, który należy wydrukować i wypełnić ręcznie.
- W przypadku reklamacji wadliwego/niedziałającego produktu, który można naprawić, produkt zostanie przekazany do serwisu w celu sprawdzenia i ewentualnej naprawy. Jeżeli nie będzie możliwości usunięcia wady, naprawy produktu, prosimy o podanie preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji (wymiana towaru, zwrot pieniędzy).
- W przypadku innego rodzaju towaru prosimy o podanie preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji (wymiana towaru, zwrot pieniędzy).
- W przypadku wymiany uszkodzonego towaru z kompletu (tzn. z kilku sztuk w opakowaniu), skontaktuj się z nami przez reklamacje@4home.pl w celu uzyskania informacji, jak postępować dalej. Odnosi się to również do sytuacji, w której produkt składa się z kilku części, a uszkodzona została np. tylko jedna z nich.
- Towar wyślij bezzwłocznie Pocztą Polską na adres: 4home – REKLAMACJE, UP14 Jelenia Góra, Sygietyńskiego 8, 58-508 Jelenia Góra.
- Towar wyślij najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Użyty już towar lub część ze zestawu odpowiednio zapakuj i zabezpiecz.
- Do paczki włóż również wydruk formularza Reklamacja, ewentualnie dołącz prosty list z potrzebnymi danymi.
- Paczkę wyślij jako przesyłkę poleconą. Potwierdzenie nadania zachowaj jako dowód wysyłki. Nie wysyłaj paczki za pobraniem. W ten sposób wysłana paczka nie zostanie odebrana.
- Adres do reklamacji:
4home - REKLAMACJE
UP14 Jelenia Góra
Sygietyńskiego 8
58-508 Jelenia Góra - Dział Obsługi Klienta:
Rozpatrywanie reklamacji
- Reklamacje są rozpatrywane w możliwie najkrótszym czasie, termin ustawowy udzielenia odpowiedzi wynosi 14 dni. Okres ten rozpoczyna się od daty dostarczenia przesyłki.
- W przypadku uznanego roszczenia o wymianę towaru koszty za wysyłkę ponosi nasza spółka. W przypadku wyboru zwrotu pieniędzy, środki zostaną przekazane przelewem bankowym lub na żądanie przekazem pocztowym.
Jak postępować w przypadku uszkodzenia towaru przez kuriera
- Dostarczony towar należy dokładnie sprawdzić już podczas odbierania go od kuriera. Przesyłki, która wykazuje ślady uszkodzenia nie odbieraj.
- Jeżeli towar jest uszkodzony, choć opakowanie pozostało nienaruszone, niezwłocznie poinformuj nas o tym, dzwoniąc na +48 717 121 384. Pod tym numerem skontaktuj się z nami również w przypadku jakichkolwiek pytań czy niejasności.