Zwrot towaru (Odstąpienie od umowy kupna)
Jak postępować w przypadku odstąpienia od umowy
- Odstąpienia od umowy kupna dokonuje osoba zamawiająca towar w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. Prosimy o podanie numeru telefonu lub adresu e-mail w celu szybkiego kontaktu w przypadku ewentualnych niejasności.
- Aby odstąpić od umowy, najlepiej skorzystaj z formularza on-line, który jest dostępny po zalogowaniu się na swoje konto w szczególe każdego zamówienia (zakładka „Moje zamówienia“). Formularz pojawi się po wyborze Zwrot towaru (Odstąpienie). Formularz posiada już wszystkie potrzebne informacje z zamówienia. Po wybraniu tej opcji natychmiast wyślemy do Ciebie potwierdzenie zgłoszenia odstąpienia od umowy.
- Jeżeli nie chcesz zalogować się, możesz pobrać ten formularz, który należy wydrukować i wypełnić ręcznie.
- Towar wyślij Pocztą Polską najpóźniej do 14 dni kalendarzowych od odebrania przesyłki lub wysłania powiadomienia o odstąpieniu na adres 4home – REKLAMACJE, UP14 Jelenia Góra, Sygietyńskiego 8, 58-508 Jelenia Góra.
- Do paczki włóż również wydruk formularza Odstąpienie od umowy, ewentualnie dołącz prosty list z potrzebnymi danymi. Zawsze zaznacz preferowany sposób realizacji odstąpienia od umowy (wymiana towaru, zwrot pieniędzy).
- Towar zwróć w stanie niezniszczonym i niewykazującym śladów użycia, w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu. W przeciwnym razie sprzedawca ma prawo do obniżenia wartości zwróconego towaru w ramach kompensacji za zużycie (np. uszkodzone opakowanie, brakujące akcesoria, zadrapania, brudny towar, naklejony adres bezpośrednio na opakowaniu itp.).
- Paczkę wyślij jako przesyłkę poleconą. Potwierdzenie nadania zachowaj jako dowód o wysyłce. Nie wysyłaj paczki za pobraniem. W ten sposób wysłana paczka nie zostanie odebrana.
- Adres do zwrotu:
4home - REKLAMACJE
UP14 Jelenia Góra
Sygietyńskiego 8
58-508 Jelenia Góra - Dział Obsługi Klienta:
Realizacja odstąpienia od umowy kupna
- Realizacja przebiega w możliwie najkrótszym czasie, najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odstąpienia od umowy. Prosimy pamiętać, że nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu pieniędzy przed dostarczeniem do nas towaru lub przekazaniem potwierdzenia o jego wysłaniu.
- W przypadku odstąpienia od umowy w formie wniosku o wymianę, nowy towar zostanie wysłany na nasz koszt.
- W przypadku wniosku o zwrot pieniędzy, zwrot jest dokonywany za pomocą przelewu bankowego lub na żądanie przekazem pocztowym. 4home zwraca w takim przypadku również koszty dostawy pierwotnej przesyłki z 4home do klienta. Koszty za wysyłkę towaru przez klienta do 4home ponosi klient.